앞으로 진행될 디자인[패치]이나 계절 행사 일정은 어떻게 되나요?
az4th님 안녕하세요!
(Good day az4th!)
꽤 많이 있어요!! 보시다시피 대규모 패치의 간격을 늘려야 했지만, 대신 밸런스 패치의 내용을 더 풍성하게 만듦으로서 게임이 계속 신선한 느낌이 들게 하기 위해 노력하고 있습니다. 이쪽으로는 아담[개발자]이 아주 열심히 뛰어주고 있고, 아마 다음 패치는 역대 최대급일 것입니다. 이 때문에 필요한 것들을 구현하고, QA팀이 충분히 테스트할 수 있도록 패치 주기를 2주에서 3주로 늘려야 했습니다.
(Quite a bit actually!! As you have seen, while we have needed to slow down our major patch cadence, we have been trying to heavily bolster the balance patches - keeping the game feeling fresh and ever-changing. Adam has done a great job spear-heading this endeavor and I believe the next one will be the largest in the game's history. In order to accomplish this, we have had to move from two-weeks post patch to three. This was a necessity for both the massive scope of implementation and giving QA enough time to test everything.)
계절 행사는 약 1년 앞을 내다보면서 준비하고 있습니다. 다음 계절 행사가 코앞이에요!
(As for seasonal events, we are heavily at work planning (well-over a year ahead) and implementing (the next one is right around the corner) them!)
개발자피셜 요약 : 다음 패치는 역대 최대급 blehaBegg
역대 최대급 똥일지 황금일지는 까봐야 알 것 같지만
저는 왜인지 기대가 되네요 !!
AOS 게임은 정체되면 안되고 계속 변화해야하죠
그걸 제일 잘 보여주는게 옆동네 게임이구요
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