I must say that the game received rave reviews, especially in Europe and Japan. Here in the United States, however, we have had stronger criticisms. Perhaps it is a difficult game to understand for a certain type of critic and audience. Americans are great fans of first-person shooters and Death Stranding isn't one, it flies higher.
I always try to create new things and disputes and di.scussions are fine, but it must be said that the Italians or the French have a different artistic sensibility that allows them to appreciate this kind of very original product, not only in video games but also in cinema.
내 게임은 유럽과 일본에서 평가가 좋은데, 미국에서는 강하게 비판받고있다.
아마도 그것은 데스 스트랜딩이 특정 유형의 비평가와 유저층들이 이해하기 어려운 게임이기 때문일것이다.
미국인들은 FPS 게임의 광팬이며 데스 스트랜딩은 슈터가 아니고, 더 높은 곳을 추구하기 때문이다.(더 높이 날아오르기 때문이다.)
난 언제나 새로운 것을 만드려 노력했고, 거기에 대한 비판이나 토론은 괜찮지만, 그래도 이 말은 해야겠는데, 이탈리아나 프랑스는 내 게임과 같은 오리지널 작품을 인정하는 예술적 감수성을 가지고 있다. 게임 뿐만 아니라 영화에 대해서도 그렇다.
요약 : 미국에서 평가가 좋지않자 FPS 좋아하는 미국인들은 내 게임을 이해할 예술적 감수성이 부족하다고 말함 ㅋㅋ
댓글 18개 ▼