안녕하십니까.
현재 파트너 상태이고
100달러를 넘어 금액을 지불 받게 되있는 상태이고
이메일을 뒤져보니.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Summary of your Twitch Program payment:
- We have successfully sent your payment on Feb 15, 2018.
- Your net payout: KRW xxx.xxx.xxx
- Your selected payout method: Wire Transfer
- Please note that depending on your payment method, different processing times may apply.
- For typical processing times, check out Partner Payout FAQ or Affiliate Payout FAQ.
If you have any issues, please contact us by logging into our Support Site, so we can recognize your account.
Thank you for streaming on Twitch!
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
라는 메일과
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
안녕하세요, xxxxx님
당사 재무 부서에서는 회원님의 계정과 관련하여 다음과 같은 추가 정보가 필요합니다.
- 필요한 정보: 이름(성명), 주소, 생년월일, 출생지, 국적
- 여권(또는 이를 대체할 수 있는 신분증)을 스캔한 사본도 제공해 주십시오.
금액 지급 개인 설정(Payout Preferences)에 로그인하여 서류를 업로드해 주십시오.
감사합니다.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
2가지가 와있습니다. 수정할 내용들은 다 수정하였고 내용은 다 기입되어있는데
제가 잘 수정하였는지. 완료가 되었는지 이런것들을 확인할 방법이 없네요
도움좀 부탁드리겠습니다.
대시보드 파트너 설정에서는 금액 지금 방법까지 모두 체크가 되어 있는 상태입니다.
댓글 4개 ▼