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영어 본문 + 번역 . 스크롤 압박. 가독성 떨어짐 주의

제비왕
2017-03-15 13:54:22 2103 3 4
취미로 번역해봤는데 공유해봅니당. 3~4번 다시 읽어보긴 했는데 아침 7시부터 현 시간 오후 1시 40분 정도에 마쳤네요. 

사전찾고 인터넷검색하고 사람들한테 물어보느라 약 7시간정도 소요했는데 잠도 오고 피곤도 해서 정신이 멀쩡하지 못해서 번역 질도 좋지 못하고 읽기 좋게 정리도 해야하는데 그것도 잘 못하겠네요 ㅠㅠ 다 해놓고 올리려니까 막상 해놓고 욕먹을까봐 겁이 나네요 ㅋㅋㅋ

게임에 직접적으로 밸런스가 바뀌었다던가 한 것들은 글씨를 크게 해두고 굵은 표시 해둘테니까 그것만 읽으셔도 무방합니당.




RAVEN ALLIANCE 
레이븐 연합

Selected to represent his country, Operator Timur “Glaz” Glazkov faced elite Corps from over 19 countries at the Worldwide Army Games. He lost the first spot at the Sniper competition to former Team Rainbow Operator Galanos, who represented Greece. Galanos is highly regarded in the field, having been decorated for a series of Operations (codename: Raven Shield) led in Rio de Janeiro. 

그의 국가의 대표로 선택된 티무르 "글라즈" 글라즈코프 요원은 세계군인대회에서 19개 이상의 국가의 정예부대를 만났습니다.
그는 전 팀 레인보우 요원이자 그리스를 대표인 Galanos에게 1위를 빼꼈습니다. 갈라노스는 현장에서 매우 높게 평가받으며 리우데자네이루에서 시행된 여러 작전수행으로 훈장을 수여받기도 했습니다. (작전 코드네임 : 레이븐 쉴드) 


After the sniping event, Glazkov discussed with her some ways to modernize one of her prized attachments for sniper rifles. Glazkov then met her in Cyprus to run a few test sessions, before returning on the field with an upgraded scope. Now equipped with sophisticated image sensors, Glazkov’s Flip Sight can outline long range marks even through smokescreen. 

저격대회 이후, 글라즈코프는 그녀(Galanos)와 그녀의 소중한 저격총 부착물들로 저격총을 현대화 시킬 방법을 토의했습니다.
글라즈코프는 향상된 조준경을 달고 현장으로 돌아가기전에 몇몇 시험을 시행하기위해 Cyprus(키프러스 혹은 사이프러스)에서 그녀와 만나기로 했습니다. 정교하고 복잡한 화상센서를 장비한 글라즈코프의 접이식 조준경은 이젠 연막도 투사해 장거리의 적들을 확인할 수 있습니다.


GAME DESIGN NOTES : 
The biggest change to Glaz’s Flip Sight is the addition of a thermal visual feedback when ADS’ing through the scope. This will make defenders really pop when they come into view. It should be noted that this will not work through walls; the visual feedback will only appear when your opponent comes into view. 

글라즈의 접이식 조준경의 가장 큰 변경점은 조준경을 통해 조준하고 있을 때 열화상 정보를 추가해준다는 것입니다. 이건 그들(수비진영측)이 시점에 들어왔을 때 몹시 눈에 띄게 해줄 거에요. 벽 너머로는 작동하지 않습니다. 화상 정보는 오직 당신의 적군이 보이는 상황에만 작동합니다. (벽이나 엄폐물 뒤에 숨어서 글라즈입장에서 아예 안보이는 상황이면 작동을 안하고 스코프에 몸이 일부라도 보여야 작동한다는 말 같음)

However, the scope will outline your opponents even through smoke grenades, Capitão’s micro smoke grenades, and Smoke’s gas canisters. This should make things more interesting for Glaz in close quarters.

그러나 조준경은 당신의 적대세력이 연막뒤에 숨어있어도 윤곽을 보여줄 것이며 카피타오의 초소형 연막과 스모크의 질식 가스또한 마찬가지로 투사합니다. 이는 글라즈의 근거리 전투에서 보다 흥미로운 점이 될 것입니다.

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HEALTH PROGRAM
건강 프로그램

Game Health is, and has always been one of the core priorities of Rainbow Six Siege. The Rainbow Six Development team is dedicated to keep supporting a healthy ecosystem of updates and featured content. In order to return to the level of quality that our community expects from Rainbow Six Siege, we are taking calculated steps to improve the health of the game with every Patch.

게임의 건강 (아마 게임의 질 정도로 번역하면 되지않을까싶긴한데.. 잘모르겠음) 은 항상 레인보우 식스 시즈에서 중요 우선 사항이였습니다. 개발팀은 기능 콘텐츠와 업데이트의 환경을 위해 헌신해왔습니다. 커뮤니티가 우리에게 기대하는 만큼의 퀄리티를 위해 우리는 매 패치전 마다 질을 향상시킬 계획 단계를 가질 것 입니다.


TECHNICAL TEST SERVERS
기술 테스트 서버

The Technical Test Server is one of the first systems we’re deploying to raise the quality of health in Rainbow Six Siege. Deploying in the weeks following the Mid-Season Reinforcements Patch, this test environment will focus on specific technical systems we want to introduce to the game. The first of these is the One-Step Matchmaking, which was mentioned at the Six Invitational and is a new approach to our matchmaking to make it more stable. More information on the Technical Test Server, and One-Step Matchmaking will be provided in the upcoming weeks.

기술 테스트 서버는 우리가 퀄리티를 끌어올리기 위해 배포하는 첫번째 시스템 중의 하나인데요. 이번 주에 미드 시즌 보강 패치를 따라서 배포되는 이 테스트 환경은 저희가 소개해드리고 싶은 게임의 구체적인 기술적 시스템에 집중이 되어있습니다.
첫번째로는 식스 인비테이셔널에서 언급되었던 원 스텝 매치메이킹인데요, 이는 우리의 매치메이킹을 더욱 안정화하는 새로운 한걸음입니다. 기술 테스트 서버와 원 스텝 매치메이킹에 대한 정보는 다가오는 주에 더 공개하도록 하겠습니다.

THE ELITE
정예

A new instalment of Elite Skins will be deployed with the Velvet Shell Mid-Season Reinforcements. Embody the French Resistance with Twitch’s Maquis set, which introduces a new design for her offensive drones.
새로운 정예스킨의 일부가 이번 벨벳 쉘 미드 시즌 보강패치에 출시됩니다. 트위치의 Maquis 세트와 그녀의 새롭게 디자인된 공격 드론으로 프랑스 저항군(레지스탕스)을 표현해보세요.

Each set features a matching Uniform and Headgear, Operator Card, Operator Title, Charm, and a Signature Victory Animation. Explore unique facets of history with these special packages tailored exclusively for Twitch.

세트의 구성품으로는 유니폼과 헤드기어, 요원 카드, 요원 타이틀, 부적, 승리 애니메이션이 있습니다. 이 트위치만을 위한스페셜한 맞춤 패키지와 함께 역사의 특별한 한 면을 체험해보세요.
(유니폼과 헤드기어는 matching 과 다른 정예스킨을 참고해서 아마 헤드기어와 유니폼은 따로 착용 불가능할 것 같고
오퍼레이터 카드는 스팀에 주는 카드 말하는 듯. 타이틀은 로딩 창에서 다르게 변하는 거 말하는 것 같고.)



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게임 밸런스


OPERATOR TWEAKS
요원 수정

DOC OVERHEALS TO 140.
DOC의 오버힐링은 이제 140까지 가능합니다. (예전 120)

The overheal effect to Doc’s unique gadget was introduced in the first Mid-Season Reinforcement in Skull Rain.
We felt as though we needed to revisit this mechanic and decided to increase the overheal from 120 to 140. We did this change for two main reasons. First, we felt like 120 HP was not enough to truly make a difference in a firefight. Moreover, it decreased too fast to actually have +20 HP on an engagement be significant, so most of the time you would have a little amount left. We are now making it worth the effort to overheal a teammate.
BUCK GETS AN EXTRA MAGAZINE FOR HIS SKELETON KEY.
We’ve added in an extra magazine to Buck’s Skeleton Key gadget. We felt like Buck ran out of ammo quite fast sometimes and wanted to give players more freedom with breaching or line-of-fire openings.

오버힐링 효과는 스컬 레인 첫번째 미드 시즌 보강패치에 소개된 닥의 고유 가젯입니다. 우리는 이 능력을 재조정해야한다고 생각했고 오버힐을 120에서 140으로 늘리기로 결정하였습니다. 
이러한 결정을 내린 건 2가지 이유때문인데요. 
첫번째로 우리는 120HP가 사격전(화력전)에서 변화를 만들 만큼의 효과가 있다고 생각되지 않기 때문이었습니다. 게다가 너무 빨리 감소해서 중요한 교전중엔 오버힐링의 양이 얼마남아 있지 않았습니다. 우린 이제 팀원을 오버힐링 해주는 행동이 노력할만한 가치가 있게 만들겁니다.


BUCK GETS AN EXTRA MAGAZINE FOR HIS SKELETON KEY.
BUCK 은 이제 스켈레톤 키의 탄창을 더 얻습니다.

We’ve added in an extra magazine to Buck’s Skeleton Key gadget. We felt like Buck ran out of ammo quite fast sometimes and wanted to give players more freedom with breaching or line-of-fire openings.

우린 벅의 스텔레톤 키 가젯에 추가 탄창을 추가했습니다. 우린 벅이 가끔씩 총알이 꽤 빨리 떨어지는 걸 느꼈고 플레이어가 좀 더 자유롭게 브리칭하거나 벽을 뚫길 바랍니다.

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WEAPONS BALANCING
무기 밸런싱

RED DOT, REFLEX SIGHT, AND HOLO SIGHT RETICLE SIZES ARE GETTING SMALLER.
레드 도트, 리플렉스 사이트 그리고 홀로사이트 조준선이 작아질 것 입니다.

Due to the realignment of sights in the Velvet Shell update that brought many of the sights closer, we saw immediate feedback from the community that the reticles of many sights were back to being too large. We have corrected this and the reticle sizes will now be less obstructive when ADS’ing to allow for better precision and vision.

벨벳 셀 패치의 조준경의 위치재편성으로 인해 조준경이 좀 더 가까워지자 커뮤니티에선 줄여뒀던 조준선이 다시 너무 커졌다는 피드백을 즉시 받았습니다. 우린 이를 조준선의 크기를 줄여 조준할 때에 정확성과 시야확보를 하도록 덜 방해되게 수정했습니다. 


DMR’S TRIGGER RATE HAS BEEN ADAPTED TO PREVENT RAPID FIRING.
DMR (반자동소총) 의 연사속도를 조정해서 속사가 방지됩니다.

The DMRs’ maximum “trigger” rate has been lowered to prevent very rapid firing. This change was made because the maximum trigger rate was too high. Some people were able to click so fast on their mouse that it turned the DMR into a fully automatic AR. We felt like this was too strong.

DMR의 최대 발사가능속도가 몹시 낮아져서 속사가 되지않도록 되었습니다. 이 변경을 하는 이유는 최대발사속도가 너무 빨라서 몇 사람들이 몹시 빠르게 그들의 마우스를 클릭하며 DMR이 자동돌격소총으로 변하는 현상이 나타나서 입니다. 우린 이게 너무 강하다고 생각했습니다.



ECHO’S MP5SD2 DOES MORE DAMAGE AT MEDIUM RANGE.
에코의 MP5SD2가 중거리에서 피해량이 증가됩니다.

We have buffed the MP5SD2’s damage at medium range. We felt like the weapon’s damage was subpar because of its integrated silencer. Before the patch, the gun dealt 25 damage from 0 to 10 meters, then fell to its lowest damage at 14. It now has 29 damage from 0 to 15 meters then falls off to 14 damage at 20 meters.

우린 MP5SD의 중거리 데미지를 버프했습니다. 무기 데미지가 부착된 소음기때문에 너무 평균이하라고 생각됩니다. 패치 이전의 총의 0~10 m 데미지는 25 였고 최소 데미지는 14였습니다. 이젠 0~15 m 에서 29의 데미지를 갖고 20m에서 최소 14까지 떨어집니다.



THERMITE’S 556XI’S IS EASIER TO CONTROL.
써마이트의 556XI가 좀 더 제어하기 쉬워집니다.

The 556xi’s recoil has been tweaked to make it easier to control. The weapon’s personality has not been changed, but you should have an easier time at being more precise with it.

556xi의 반동이 제어하기 쉽도록 조정됩니다. 무기의 개성은 바뀌지않지만 좀 더 정확한 사격을 하기가 쉬워질 것 입니다.



CAVEIRA’S LUISON’S DAMAGE DROPOFF HAS BEEN TWEAKED.
카베이라의 권총 데미지 감소가 조정됩니다. 전체적으로 상향됨

Caveira’s Luison damage has been buffed at medium range encounters. Pre-Patch, the damage went from 70 damage at 7 meters down to 20 damage at 18 meters. Now it goes from 70 damage at 7 meters to 35 damage at 18 meters. It then falls of to 20 damage at 24 meters. We felt like Caveira’s signature weapon damage dropoff was too sharp and made it hard for players to understand what range is lethal and which isn’t. It is now as good, or better, at all ranges than the standard PRB92.

카베이라의 권총의 중거리 데미지는 상향된 적이 있었는데요. 7m 에서 70 데미지 에서 18m 에서 20데미지까지로요. 이젠 7m 70데미지에서 18m 35데미지로 바뀝니다. 그리고 24미터 이상에서부터 20데미지로 줄어듭니다. 우린 카베이라의 특징적인 무기의 데미지 거리별 감소가 너무 뚝 떨어지고 이로 인해 플레이어들이 어느 교전거리가 치명상을 입히고 아닌지를 이해하기에 힘들었습니다. 이제 이건 모든 거리에서 표준 PRB92 와 비슷하거나 좀 더 좋은 무기가 될 것 입니다.



JACKAL’S C7E’S RECOIL IS GETTING BALANCED.
자칼 C7E의 반동이 밸런스 패치 됩니다. 너프됨.

We have increased the recoil of the C7E. We felt like it was way too accurate and had no downsides. It is now harder to control for prolonged full automatic fire.

우린 C7E의 반동을 증가시켰습니다. 우린 이게 너무 정확하고 단점이 없는 무기라고 생각합니다. 이제 자동연사를 지속하게 되면 조절하기 힘들어질 거에요.



CAPITAO’S PARA-308 IS GETTING A RECOIL BUFF.
카피타오의 PARA-308의 반동이 버프받습니다. 조절하기 쉬워짐

We have buffed the PARA-308’s recoil. A lot of the Pro League players expressed how hard to control this weapon is and we felt they were absolutely right. It should be easier to control over fully automatic fire and should sway a little less to the sides.

우린 PARA-308의 반동을 버프했습니다. 많은 프로리그 플레이어들이 이 무기를 제어하기가 얼마나 힘든지에 대한 의견을 표현했고 저흰 전적으로 그들이 맞다고 생각합니다. 이제 풀 오토 사격시에 더 제어하기 쉬워지고 좌우 반동도 줄였습니다.

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OTHER IMPROVEMENTS
그 외의 개선점

ZERO RANKED MMR EXPLOIT
0점 버그 악용

Last week we implemented several fixes to resolve the occurrence of an exploit that would result in the winning team receiving zero ranked MMR points. On top of resolving the actual issue, we have also reinstituted an abandon penalty for exiting a ranked game during the final kill cam.
We will be continuing to monitor this issue closely and we welcome your to share any feedback or issues on our forums and subreddit.

저번 주 우린 랭크 승리팀이 0점을 획득하게 하는 악용의 존재를 해결하기 위해 몇몇 픽스를 시행했습니다. 실제 현상을 해결하기 전에 우린 마지막 킬캠 중에 나가는 것에 대해 탈주 처벌을 다시 부여하기로 했습니다.
계속 이 문제에 대해서 모니터링 하고 있고 당신의 피드백을 포럼이나 레딧에서 공유하는 것을 환영합니다.

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MAIN BUG FIXES
버그 픽스

GAMEPLAY FIXES
게임 플레이 수정

FIXED – There is an exploit that results in Ranked games awarding 0-5 MMR after a win.
수정함 - 랭크게임의 승리팀이 0-5 MMR을 얻는 현상

FIXED – Hit registration and kill cam show a headshot without the proper bonus point with a neck shot.
수정함 - 넥샷으로 킬하면 킬캠이나 오른쪽 위 킬표시에서는 헤드샷이라고 표기되지만 헤드샷 보너스 포인트가 없던 경우 

FIXED – The player cannot detonate a Nitro Cell if they are put in a DBNO state while holding it and then revived.
수정함 - 플레이어가 니트로 셀들고 있다가 부상 당하고 소생되었을 때 니트로 셀을 격발시키지 못하는 경우
니트로 셀 = C4 

FIXED – Weapons will become invisible when the revive animation of a player or hostage is interrupted.
수정함 - 플레이어나 인질을 소생시키다가 중단할 때 무기가 투명이 되는 현상

FIXED – The feedback for cooking a Frag Grenade is not replicated in support mode.
수정함 - 수류탄을 쿠킹할 때에 시각 효과가 서포트 모드에서 제대로 나타나지 않는 현상
서포트 모드가 뭐지?

FIXED – The camera clips through an Operator when they go down stairs while in prone.
수정함 - 포복해서 계단을 내려갈 때 요원을 카메라가 통과하는 현상.
드론 말하는 듯

FIXED – The compass does not move, or shows the wrong direction, while the player is rappelling.
수정함 - 플레이어가 레펠을 타고 있을 때 나침판이 움직이지 않거나 바르지않은 방향을 가리키는 현상.

FIXED – Crouching under a deployable shield while it is being placed will allow the character to sometimes clip through it.
수정함 - 설치된 이동식 방패 밑에 앉아있을 경우에 캐릭터가 때때로 뚫고 나가는 현상

FIXED – The smoke grenade effect passes through floors.
수정함 - 연막탄이 층을 넘어서 영향을 끼치는 현상.
2층 바닥에 던져서 1층 천장에 보인다던가.

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GAME MODE FIXES
게임 모드 수정

RANKED
랭크 게임

FIXED – In some cases, playing placement ranked matches do not count towards total placement matched needed to obtain a rank.
수정함 - 가끔씩 배치고사를 쳤는데도 배치고사 카운트로 안치는 현상


TERRORIST HUNT
테러리스트 헌트

FIXED – Jackal will sometimes not activate a Nitro Cell when walking near it.
수정함 - 자칼이 가끔씩 니트로 셀 주변 지나가도 발동 안되는 경우

FIXED – Extraction animation played at a specific point causes AI to remain stuck running in place.
수정함 - 뭔말인지 ㅠㅠ.일단 Extraction animation이 무슨 동작인지도 뭔지도 모르겠고..

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OPERATOR FIXES
요원 수정


SHIELD OPERATORS
방패 요원
FIXED – Shields are not protecting Operators from explosive damage.
수정함 - 방패가 폭발물 데미지로부터 요원을 보호해주지 않던 현상



BLITZ
블리츠
FIXED – Blitz has spent additional time at the range, thus reducing the draw time on his weapon after triggering his Shield Flash. There is no longer a 2 seconds delay before Blitz can fire his weapon.
수정함 - 블리츠가 사격장에서 추가적인 시간을 보냈습니다. 이로 인해 그의 섬광방패를 작동 시키고 총을 뽑아드는 속도가 줄어들었습니다.더 이상 블리츠가 총을 쏘기까지의 2초의 딜레이는 없습니다.



FROST
프로스트
FIXED – Frost is unable to place her traps near a window.
수정함 - 프로스트가 창문 주변에 그녀의 덫을 설치할 수 없던 현상



ECHO
에코
FIXED – When hit by a Yokai sonic burst, the camera mode can't be used for the duration of the disorientation effect.
수정함 - 요괴 드론의 음파공격에 맞았을 때 방향감각 상실 효과의 지속시간동안 카메라를 사용할 수 없던 현상

FIXED – The Yokai drone resets its initial camera direction every time Echo accesses it.
수정함 - 요괴 드론이 에코가 조종할 때 마다 카메라 방향이 초기방향으로 초기화 되어있는 현상

FIXED – The Yokai drone will sometimes experience the wrong collision detection when it is sticking to the ceiling and will result in a "losing signal" error.
수정함 - 요괴 드론이 가끔씩 천장에 부착되었는데 신호를 잃는 잘못된 충돌 감지를 겪던 현상



MIRA
미라
FIXED – Breaking reinforcement panels placed around indestructible pillar will leave gaps between the wall and reinforcement.
수정함 - 파괴할 수 없는 기둥 주변에 설치된 블랙미러가 벽과 강화벽 사이에 공간을 남기던 현상

FIXED – The One Way Mirror plant event is triggered twice, making the sound too loud.
수정함 - 거울의 설치 효과가 2번 발동되고 너무 큰 소리를 내는 현상

FIXED – Sometimes Mira cannot place Reinforcements next to the One Way Mirror.
수정함 - 때때로 미라가 거울이 설치된 벽 옆을 강화 못하는 현상

FIXED – The frame of the One Way Mirror switches to the place where the second Mirror is being deployed for a player who has joined in progress.
수정함 - 난입한 플레이어에 의해 블랙미러가 설치 된 경우에 첫번쨰 미러와 두번쨰 미러의 틀이 바뀌는 현상 
 joined in progress.가 뭔지 모르겠어요 ㅠㅠ

FIXED – Breach Charges and Exothermic Charges are not destroyed if a One Way Mirror is placed on the opposite side of the same wall.
수정함 - 접착 폭약과 발열성 폭약이 같은 벽에 반대방향에 설치되어도 거울을 파괴하지 못하던 현상


SLEDGE
슬렛지
FIXED – Sledge's model is corrupt during gameplay when viewed by other players.
수정함 - 슬렛지의 모델이 게임 플레이 중에 다른 플레이어가 봤을 때 이상하게 보이는 현상


MONTAGNE
몽타뉴
FIXED – It is possible to shoot Montagne's pistol with his shield extended while doing a specific action.
수정함 - 몽타뉴가 방패가 확장되어있을 때 특정 행동을 하면 권총을 사격할 수 있던 현상
줌하고 있다가 바로 쏘는 버그말하나봄
 
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LEVEL DESIGN FIXES
레벨 디자인 수정

BARTLETT UNIVERSITY
바틀렛 대학
FIXED – Destruction on the ceiling of the Piano Room above the fire place can only be seen from one direction.
수정함 - 모닥불 위 피아노방의  부숴진 천장이 한쪽에서만 보이던 현상(부정확함)

FIXED – Players can clip through the 1F Dining Room outside door and can be killed by enemies.
수정함 - 플레이어가 1층 식당 외부 문을 뚫고 들어가지며 적들이 사살할 수 있는 현상

FIXED – A player will get stuck in a wall when entering from rappel in 1F Dining Room.
수정함 - 1층 식당으로 레펠을 타고 진입하면 플레이어가 벽에 끼이는 현상

CLUBHOUSE
클럽하우스
FIXED – Defenders are able to clip into the outside shed by vaulting over a deployable shield.
수정함 - 수비자들이 이동식 방패를 뛰어넘어 미끄러지면서 바깥으로 뚫고 나가던 현상

BANK
은행
FIXED – Objects on shelves disappear and deform upon LOD drop.
수정함 - 죄송합니다 모르겠습니다.

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USER EXPERIENCE FIXES
유저 제보 수정

FIXED – The Square button on PS4 loses functionality on the highlighted items on the Shop tab if the user tries to buy with square button and returns.
수정함 - PS4의 네모버튼이 상점 탭에서 강조된 아이템을 사각 버튼을 눌러 구매하거나 돌아가려고할 때 작동안하는 현상

FIXED – The screen remains in continuous loading when accessing the Ubisoft Club Challenges in-game and in the Uplay client.
수정함 - 유플레이 인게임 유비소프트 챌린지에 접근하려고할 때 계속 무한로딩하는 화면으로 보이는 현상

FIXED – Full screen mode on a customization item can only be accessed once per item.
수정함 - 전체화면으로 아이템 커스터마이징을 할 때 아이템 한 개당 1번만 접근 되는 현상.
 
FIXED – Certain charms contain placeholder icons.
수정함 - 죄송합니다 모르겠습니다.

FIXED – Some Operators have lower resolution texture in their headgear pictures and in the character model preview mode. (This is an ongoing process, and additional Operators will be touched on in future updates.)
수정함 - 몇몇 요원들이 헤드기어 사진과 캐릭터 모델 프리뷰에서 낮은 해상도를 가지던 현상 (아직 몇몇 애들은 만지는 중임. 나중에 할 업데이트에서 마저 다 마치겠음)




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확실히 틀리고 모르겠는 것들. 누군가 도와주세요 흑흑..

미라
FIXED – The frame of the One Way Mirror switches to the place where the second Mirror is being deployed for a player who has joined in progress.
수정함 - 난입한 플레이어에 의해 블랙미러가 설치 된 경우에 첫번쨰 미러와 두번쨰 미러의 틀이 바뀌는 현상 
 joined in progress.가 뭔지 모르겠어요 ㅠㅠ

바틀렛 대학
FIXED – Destruction on the ceiling of the Piano Room above the fire place can only be seen from one direction.
수정함 - 모닥불 위 피아노방의  부숴진 천장이 한쪽에서만 보이던 현상이라고 해석은 해봤느넫 뭔 말 인지
은행
FIXED – Objects on shelves disappear and deform upon LOD drop.
수정함 - 죄송합니다 모르겠습니다.

USER EXPERIENCE FIXES
FIXED – Certain charms contain placeholder icons.
수정함 - 죄송합니다 모르겠습니다.

테러리스트 헌트
FIXED – Extraction animation played at a specific point causes AI to remain stuck running in place.
수정함 - 일단 Extraction animation이 무슨 동작인지도 뭔지도 모르겠고... 모르겠어요 ㅠㅠ


오역 지적 환영. 가르침 환영. 
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